Пошуковий запит: (<.>A=Сиротинська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Сиротинська І. Д. Досвід використання нетрадиційних форм проведення лекцій для іноземних студентів [Електронний ресурс] / І. Д. Сиротинська // Медична хімія. - 2013. - т. 15, № 3. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Med_chim_2013_15_3_16
|
2. |
Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / І. Д. Сиротинська // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_3_25
|
3. |
Сиротинська І. Д. Досвід викладанні дисципліни "медична хімія" для іноземних студентів спеціальності стоматологія [Електронний ресурс] / І. Д. Сиротинська // Світ медицини та біології. - 2013. - № 3(40). - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2013_3(40)__27
|
4. |
Борук С. Д Вплив модифікаторів на інтенсивність контактної взаємодії високодисперсних систем на основі телуриду кадмію [Електронний ресурс] / С. Д Борук, С. Г. Дремлюженко, І. М. Юрійчук, І. Д. Сиротинська // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - Т. 12, № 3. - С. 710-714. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhKhTT_2011_12_3_30 Досліджено вплив концентрації модифікаторів і полярності дисперсійного середовища на властивості та стійкість високодисперсних суспензій телуриду кадмію. Виявлено, що седиментаційна стійкість частинок дисперсних систем телуриду кадмію змінюється пропорційно зміні електрокінетичного потенціалу. Доведено, що ізотерми адсорбції досліджуваних речовин описуються рівнянням Ленгмюра. Показано вплив деяких модифікаторів у разі їх використання у водному середовищі на зростання стійкості частинок дисперсної фази високодисперсних суспензій телуриду кадмію.
|
5. |
Сиротинська І. Д. Лекція як спосіб мотивації до вивчення дисципліни "Медична хімія" для студентів-стоматологів [Електронний ресурс] / І. Д. Сиротинська // Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Серія : Хімія. - 2013. - Вип. 17. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_chem_2013_17_21
|
6. |
Сиротинська І. Д. Організація навчального процесу іноземних студентів за умов впровадження основних засад кредитно-модульної cистеми навчання [Електронний ресурс] / І. Д. Сиротинська // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 3. - С. 128-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_3_48 Наведено досвід у викладанні дисципліни "Медична хімія" для студентів-іноземців на кафедрі біологічної та медичної хімії. Показано особливості впровадження кредитно-модульної системи навчання для спеціальності стоматологія. Зроблено аналіз успішності навчання іноземних студентів 1 курсу у процесі вивчення дисципліни "Медична хімія" та проведено порівняння якості навчання за традиційної форми навчання та за умов Болонської системи. Розглянуто впровадження системного підходу до організації навчання та контролю успішності студентів шляхом удосконалення методики та засобів проведення лекцій, практичних занять, самостійної роботи та консультування. Відзначено позитивні зміни та покращання якості навчання іноземних студентів, про що свідчить успішність засвоєння навчального матеріалу з дисципліни. Визначено умови підвищення рівня навчальних досягнень студентів-іноземців завдяки особливостям кредитно-модульної системи навчання. Запропоновані форми навчального процесу та способи контролю знань студентів потребують постійного вдосконалення і є запорукою підготовки спеціалістів високої кваліфікації.
|
7. |
Романюк А. Л. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Медична хімія" [Електронний ресурс] / А. Л. Романюк, М. В. Мельник, І. Д. Сиротинська, А. М. Ерстенюк, О. В. Боднарчук // Архів клінічної медицини. - 2010. - № 1. - С. 84-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2010_1_27 Представлено досвід викладання медичної хімії в студентів, що навчаються за спеціальністю "лікувальна справа". Основна увага приділена оіцнюванню знань. Розглянуто оцінювання діяльності студента на практичному занятті. Значну увагу приділено модульному контролю, зокрема, завданням, що використовуються на ньому. Використання завдань різних рівнів складності дозволяє оцінити не тільки теоретичні знання студента, а й вміння їх застосовувати. Запропонована система оцінювання підвищує зацікавленість студента, сприяє більш якісному вивченню дисципліни.
|
8. |
Лялюк А. Дослідження сучасного стану і тенденцій ф’ючерсної торгівлі на світовому біржовому ринку [Електронний ресурс] / А. Лялюк, А. Мельничук, І. Сиротинська // Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2021. - № 4. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2021_4_14
|